zaterdag 6 juni 2009

kombucha haar lotion

YouTube - Kombuhca Recipe Hair





ingrediƫnten

citroensap
havermout
scoby
vit. E olie
kombuchathee



----------------------------------------------------------------

heb deze geprobeerd;
-----------------------------

ipv vit. E olie (die vond ik nergens) heb ik tarwekiemolie rijk aan vitamine E olie gebruikt.
kmoet zeggen dat mijn haar idd goed sterk en gezond aanvoelt.
MAAR
die havervlokken hadden fijner moeten vermalen worden.
heb nl geen "magic bullet" maar ben enkel uitgerust met een staafmixer.
volgende keer als ik mijn goedje op men haren kieper ga ik eerst de boel zeven.... heb heel de avond havervliesjes uit mijn haren geschud en dat kan ook nniet de bedoeling zijn.
maar voor de rest ben ik zeer tevreden over het resultaat.
voor mij zeker geen dure producten meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten